Onsdag !

Nu har jag en riktig deppdag igen :/ och det är inte alls nå vidare, allt som jag byggt upp börjar rasa igen, men det är bara att fortsätta kämpa, fast det är väl kanske inte de lättaste de heller, ..
folk kan säga att man alltid kommer ha motgångar under hela livet liksom, .. ja de är klart, de har alla ..
Men det är skillnad på motgångarna jag kommer få och problemen jag har nu. och det är inte sådär super många som förstår och vet om alla mina prblem, det finns en som jag vet förstår mig och det är min kära kusin Maja Hallberg, för hon och jag har gått igenom mycket lika , och förstår vad allt handlar om, ..
för nu dom sista 2 månaderna så har jag haft så svårt att hålla mitt humör upp, alltså att änns orka kliva upp, attt änns orka träffa männsikor.. Jag vill helst bara vara själv, men måste träffa människor ibland för annars fungerar jag inte..
Jag måste nu börja om från början med alla mina problem, jag måste gå tillbaks och reda ut allt från början igen, och det gör jag som bäst när jag är helt själv, då ingen stör mig.. för jag kan inte resa mig upp och börja kämpa när andra kommer och ska försöka lägga sig och göra allt bättre, för tro mig det går inte ! det ända som får mig att må bättre när jag är deppig är attt få vara själv .. jag har lärt mig att prata, och det känns oftast bättre efteråt, men det är när jag pratar med Karin ! ingen annan ! Karin jobbar med det och förstår och har varit med under sån lång tid nu, och det har ingen av mina vänner varit ! jag är ledsen om många känner sig sviken och utanför när jag säger att jag behöver vara själv. men det ända sättet för mig att klara av livet och att resa mig upp när jag är där nere , då är de bara att vara själv. annars går de inte ! jag är ledsen !
_______________________________________________________________________________

tänkte iaf säga att jag hade en mysig kväll med brudarna igår ; Fanny, Fille & Karro =)
men som sagt då har ju vi vallstabor mycket flippade idéer också ;p hiih.
idag händer nog inte så mycket , bara vara hemma och ta de lugnt !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0