Redan Onsdag.

Jaa, de är faktiskt redan onsdag, jag tycker tiden går så fort, jag förstår liksom inte , .. lika så år 2oo8 gick så grymt snabbt, och visst de är väl bra men vafan , så här fort behöver de inte gå !!
aja , idag ska jag iaf jobba, även fast jag inte känner mig pigg, men jag pallar inte att sitta hemma hela dagarna heller :S uscha !
Så mycket mer har jag inte att skriva.
Vad som händer i helgen är inte riktigt planerat än, blir väl till att vara med jimmy på fredag iaf , men förhoppningsvis hittar jag på något med min söta frida på lördag (: saknar min lilla sötpropp mktmktmkt. <3

Ajaa, harebra 
puss / saraaa

Jimmy, jag älskar dig . ♥

Kommentarer
Postat av: F.Ceder

Du är min på lördag! Bara min! hihi <3

2009-01-21 @ 12:22:38
URL: http://fridaceder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0