Piast <3

Piast , jag saknar dig så att det gör ont , så mycket som jag vill snacka med någon om just nu, för jag har så grmyt mycket som jag vill prata om , eller bara berätta för någon, och den ända jag vill prata med är dig! det känns så jävla dumt, jag hann aldrig säga hejdå, och det gör ont i mitt hjärta, så fruktansvärt ont . varför var de just du som skulle få stelkramp ? varför !? jag förstår liksom inte ett jävla skit . men allt plågar mig och allt blir fel för mig hela tiden, det är nog inte meningen att jag ska må bra, för då hade det nog aldrig hänt . satt och kollade på en film på dig när vi galopperar, och fyfan vad jag saknar dig gumman ! på onsdag ska jag på kurs, ska dit med ronaldo och se om han vill springa . de vore så kul om jag ändå hade hunnit haft med dig dit någon gång .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0