Mys daag

ajaa, dagen började iaf med att jag och jimmy klev uppoch rökte, sen tog vi 08.36 tåget till bollnäs gick hem till jimmy sen så gick jag till station och tog bussen upp på heden gick och pratade lite med min psykolog, sen så gick jag och tröffade mina sötaste frida en sväng, sen åkte jag ner på station igen och träffade min underbara jimmy , och vi gick in på stan och träffade mina systrar moa och linn + pappa ! sen så gick vi tillbaks till lögenheten, väntade på emil och lina, och när dom kom så drog vi till station där vi mötte upp elin och rickard, sen tog vi 14.40 bussen till söderhamn och gick in och badade :.p ihih myys ,.. sen så betalade vi 150 kr tillsammans för att gå in i ett rum där de var ångbastu och bubbbelpool, så vi tog de lugnt där , i 2 timmar , så jävla mysigt kan jag loooova ;p hihihi . sen så hade vi lite tävligar i vattenet också :p

ajaa, nu sitter iaf jag och jimmy på sävsbergsvägen och är barnvakt, kollar på lite resor eftersom att vi kanske ska till thailand i april :p hiihih ,,, vi som fyller 18 ;p ihih.
ajaa .. puss / sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0