Lofsdalen :D

Aa, nu har vi kommit fram till lofsdalen , äntligen ! :p
åkte en liten omväg , först åkte vi till Hedeviken och lämnade lite grejer , sen så kom jag på att jag glömt mina skor, så jag hade bara mina adidas skor med mig :o så då åkte vi emot tännes, till anns stuga så lånade jag ett par skor av henne , sen åkte vi tillbaks till våran stuga, så vi åkte 35 mil idag, fast det bara är 22 timm stugan ;o men men !
när vi väl kommit fram så är de inte plogat upp till vår stuga , jävla skit , så vi fick åka skoter fram å tillbaks hela tiden och hämta grejer nere vid vägen , sen var de typ 3 minus inne i stugan :S men jag stannade och gjorde eld och knäpte på elementen så fick jimmy och göran åka och hämta alla grejer .. me nu är de iaf 17 plus grader här inne :p haha ! nu blire mys framför en film med chips och coola , sen blire soova, för vi ska åka skoter till tännes imorn och hälsa på ann, henry, kasandra, hampus, annica, pappa, moa och linn :)
men men nu ska jag dra ! harebra ... pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0