(:

Igår red jag iaf Ali , jätte mys. hon var så underbar. när vi ridit klart åkte vi till älsklingen , sen gick vi på max och åt , efter det åkte vi hem .
idag har jag inte gjort mkt, klev upp gick ut till hästarna , släppte ut dom och mockade lite ,sen så åkte jag till bollnäs och red larre, vi hade fölet med oss också :p så mysigt, men han var lite busig , hoppade upp och bet på mig och larre :p hihihi . men men .. sen galopperade vi , fölet först :p hahaha . han har ju blivit så stor :)
nu sitter jag iaf hos jimmy , ska vänta på att hans pappa kommer för vi åker med han hem till vallsta.:p

ajaa, i helgen blir de troligen lofsdalen , sånt som märks . :p hahaha ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0