.

tilll dig amanda ; jag vet inte vad jag ska göra i helgen , träffa frida en sväng på lördag iaf . men du kan ju höra av dig så kanske vi kan träffas en sväg och bara snacka typ ?! eller nåt :p ja, jag ska bort ronaldo, för jag har inte tid för honom. När Piast dog, så dog också mitt hästintresse. så nu blir jag utan häst ett tag, sen får jag se om jalånar en häst över sommarn och ser om jag vill hålla på eller inte.
________________________________________________________________________

går var jag på möte, med frida, Karro och JImmy ;p haha , nästa gång ska vi kika på film (:
sen åkte jag och jimmy med jocke hem till vallsta, så åt vi lite mat och sen la vi osss typ och kikade på film .
somnade väl runt 01.00 eller något sånt där . :)

Idag händer inte mkt, ska till skolan en sväng sen blir hem igen , vänta på jimmy , och kanske bowla ikvälll, med elin , rickard, jimmy, emil och lina .

ajaaa, nu ska jag dra.


Kommentarer
Postat av: F.Ceder

vadå en sväng?

2009-01-23 @ 12:32:19
URL: http://fridaceder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0