.

fan vad less jag blir , trött som fan ! imorse orkade jag verkligen inte kliva upp, jag kom inte ur sängen förän kl 07.30 :s då gick jag ut , tände en cigg och började gå ner emot stallet,  när jag sen öppnade dörren till stallet , så är de kaos inne på golvet, och jag började fundera och tänkte ; vad i helvete har hänt här, när jag sen knäpper på lyset så möts jag av att en häst är lös , som där och bara kollar på mig , och då rasade mitt liv, jag blev så arg eller a irriterad för han har haft sönder nästan allt . :@ men men , vad ska jag göra åt saken nu ? liksom aa.

sen när jag kmr in så säger mamma , ; du ska inte till doktorn ..
men vafan , nu har jag klivit upp tidigt bara för den där jävla doktorn , och sen så ska jag inte dit för han är sjuk !!
jävla piss grejer .

aja, blir iaf ta de lugnt , mysa lite med mina söta systrar, näe men jag ska ju till pappa så de blir till att ta de bar lugnt , och sen bara ligga typ . ska ju jobba imorn också ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0