31 Januari 2oo9 :p

Jaa, i morse vaknade vi av att göran kom ch väckte oss, vi hade sovit över :p ovanligt att jag och jimmy sover över fast vi ställer båda telefonerna :p hahahaha .. men vi knäpper av dom liksom :p
ajaa, vi klev upp åt lite mackor och drack oboy, sen gick vi ut och rökte , och tog de lite lugnt , sen så gjorde jag mackor och varm oboy så att vi kan ta med oss nu när vi ska ut på en skoter tur , först till brändåsen sen vet jag inte vart vi ska , för där ska vi iaf möta, ann, henry, kasandra, hampus, pappa, annica, moa och linn :) blir väl säkert åka och fiska någonstans och bara ta de lugnt :p hahahah (: myyyyys :p
solen håller på att gå upp nu och de e klar blå himmel så de kommer säkert bli en toppen dag men toppen väder, fast just nu är de lite kallt -17 tror jag att de är nu, men de blir bättre när klockan blir lite mer :p
är fortfarande ganska slut efter bilresan igår , vi åkte ju trotsallt 35 mil :s
Ajaa, nu ska jag dra . klä på mig lite och fixa lite sen ska vi åka :) harebra.
pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0