Julafton

Ja idag är de julafton ..
men jag firade ju lite jul med fille & fanny igår =)
Och roligt var de , ..
jag oh fanny började vid18.00 med att dricka någon cider och spelade stress,
sen kom frida förbi en sväng , fast nykter då =)
Sen kom fille också , och då fortsatte vi att dricka , ci skrattade och myste på,snackade en bra jävla massa minnen vi vallstabrudar har tsm.. =)
* Jag & Fille fångade en skata i bur när jag gick i 3:an och hon i 2:an , för vi trodde den var skadad , men de var en unge..
* Jag  & Fanny skrev våra namnjätte stort med sprayfärg på vindskyddet, men de är ju bara de att de finns bara 1 sara och 1 fanny som håller ihop i vallsta.
* Sen är de ju alla mina och fannys fyllor från att jag gick i 4:an och hon i 3:an tills några år uppåt ..

Ja som sagt vi Vallstabrudar har grymt mycket roliga minnen tsm, =)

Efter ett tag, så drog vi ut , då tog vi på oss sönderklippta nylonstrumbyxor på huvudet och sprang till göransson och grävde ner 5kg oxfilé på hans gård , och klistrade lappar åså på dörren =)
Sen började alla vurpor , för nu är de ju såhär att vi Vallstabrudar är ju grymt klantig också :p hahah .. sen skulle jag glida på föttterna , men jag hade visst ingen balans så jag flög i backen och slog svanskotan nå fruktansvärt "/ de var inte alls så mysigt .. men tillslut var vi alldeles snöiga och då var klockan typ 02.30 , så efter en massa bus ute i typ 1 - 2 timmar så tänkte vi att vi går hem och lägger osss så att vi orkar med julafton =) Men då så skulle jag och Fanny , (dom klantigaste människorna) slicka på en lyktstolpe, och då var de alltså -13 grader ute, och vad tror ni hände? jo vi fastnade ,.. "/ så både jag och fanny blödde fint på våra tungor sedan "/  de görs aldrig om , usch de gjorde ont.. fast vi skrattade grymt, och de gjorde vi när vi satt fast också , och då drogs de ju ännu mer .. "/ hahahah .. Men tillslut kom vi hem, eller ja , Jag & Fille kom hem till mig , låg och pratade till näramare 03.30 innan vi bestämde oss för att de var dax å sova..

En mysig liten "Julafton" tsm med er brudar.. älskar er <33

Sen som ni ser på inlägget före detta, så rimmade vi i typ 2 timmar också , speciellt fanny, vad hon än sa så måsta hon fortsätta rimma ;p hahahah !

Jaja , nu ska jag gå in och hämta is hos mamma , så att jag får ner svulnaden på tungan , ;p haha , inte så bra om jag har en grymt svullen tunga :)

Men ni får ha en bra julafton allihop ..
skriver mer senare , =)

Pusss/s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0