ingen rubrik

ja nu var de ett tag sedan jag skrev igen , men men , jag har helt enkelt inte haft något och skriva, har inte alls haft någon lust att blogga. "/
Men men .. Mamma, Göran, Ottilia och Hilma åkte till Härnösand igår, till min kära moster Ida =)
Jag åker vl upp någon gång senare ensam ist , . ajaa. iaf så är jag och mina två systrar hemma ensamma i typ 5 dagar , och de ska bli rätt skönt , luungt ! :p hahaha ! Igår , åkte vi iaf  till pappa och hade lite "jul" med dom, sen blev de dollar och lidl och handlade lite godis , chips o.s.v. och gravljus köpte jag med, till Piast grav ..
Sen blev arbrå å köpa pizza sen hem och äta.. eldade för fullt , sen spelade vi lite wii men kom på att vi skulle vela haft Guitar Hero , så  vi åkte till edsbyn och hämtadde de hemma hos Putte ( syrrans pojkvän)
Sen hem och spelade lite sånt , sen blev tv/film tittning fram till 01.00 någon gång där.. sen så gjorde jag kväller..

Och idag när jag vaknade så höll jag seriöst på att frysa ihjäl , eftersom att jag skulle upp till hästarna så klev jag upp rätt tidigt, och de var nog bra, för de blev till å sätta sig å elda för å få lite värme,
ute hade vi -28,7 grader när jag vaknade, och inne hade vi +14,5 grader .. så de var faktiskt inte så jävla skönt inne då kan jag lova , men nu sådär 2-3 timmar senare har vi iaf fått upp värmen inne s¨nu är de iaf + 20.4 inne .. de går uppåt :p haha ! jag antar att systrarna dödar mig om de är kallt när dom vaknar ;) haha !
Jag har också städat undan lite efter igår, för gud så stökigt de blev av att ha oss själv hemma igår ;);P hahahaha ! Godis överallt å chipspåsar överallt o.s.v. =) Men nu är de rätt fint igen , bara damsugning som behövs nu ..
Har också satt igång diskmaskninen och tvättmaskinen och stoppat lite kläder i torktumlaren .. =)
Och nu tror jag fan att jag ska lägga mig och kolla på lite tv en stund tills dom andra vaknar. .

Men först blir de å gå ut med vovsingarna och ta en cigg =)

Puss på det..

Och sen vill jag bara berätta en sak, jag älskar min mamma , och jag hoppas ni har de bra dom här dagarna .. jag och systrarna fixar de här vi ;) pusss påer alla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0