Varmt !

Jaa, de ar de verkligen !
Det ar redan Tisdag, om 3 dagar , alltsa pa fredag kvall lyfter vi ifran bulgaria emot arlanda hemma i sverige =) ska bli ratt skont, fast inte kma till de kalla , for jag har hort att de inte ar speciellt bra vader hemma !
Iallafall , har har de varit runt 30 grader i skuggan varje dag, och idag ar forsta dagen de ar molnigt, sa idag ar de 28 grader och lite molnigt och de ar fan skont att solen forsvinner lite da o da !
Igar var vi till GoldenSans och shoppade lite, kopte en hel del klader..
Kopte ed hardy och peak till systrarna . mamma o goran far fan Billabong dom , hahaha =)
Sen Underbar, far nog tamefan en Billabong ocksa =) Ah till mig sjalv kopte jag 2 ed hady huvtrojor, edhardy jeans, edhardy klanning, billabong huvtroja,D & G vaska=)
Men de var sa jalva varmt att ga runt dar sa att man holl fan pa att doo ! Vi akte taxi dit, och fyyyfan hur dom KOR !
kord eom i kurvor, rondeller, overallt alltsa, sa sager han , va inte radd jag har varit  rallyforare i 15 ar, hahaha , ja men de hjalper mkt .. hahaha !
Ajaa, vi kom iaf fram til lhotellet , gick up ppa rummet , tog en drink, hoppade in i duschen asa ! sen ivag och kakade , sen gick vi runt i albena och kollade runt lite, jag och linn akte sma batar som snurrar typ runt runt i vattnet xD hahahaha !

Ajaa, ni far hora mer senare.. Nu ska jag dra ut och slanga mig i poolen !!

Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0