Torsdag =)

Ja nu är de bara 8 dagar kvar tills ja lyfter ifrån arlanda =) gud så jag längtar bort härifrån , slippa allt skitsnack här hemma och bara ta de lugnt i en vecka = )
Igår umgicks jag iaf med Johanna Larsson , en barndomsvän , som jag umgicks fruktansvärt med när jag var yngre, både på dagis och sedan i skolan , men hon flyttade ifrån mig när vi slutade 7:an ..
Hade iaf en grymt rolig dag/kväll/natt tsm med dig =) och idag också förästen , fast då gjorde vi inte så mkt , satt å snackade tills du åkte hem =) hihi ..
sen var jag ute på en promenad med Karro =) skönt att vara ute och gå lite tycker jag =)
Nu blir de nog till att vila en stund för jag fick så fruktansvärt ont i magen :S uscha !
Ajaa, ha de så bra..

pusss / s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0