Helg !

Fredagen , blev de bara mys för min del. hyrde film , köpte lite chips å dricka , och tog de lugnt .. =)
tog tåget hem på lördagen , fixade lite kläder åså , hämtade upp fanny, åkte upp till galven och gjorde oss i ordning ..
sen var de dax för bröllop =) jätte fint var de faktiskt =) Moa & Linn var så jävla söta =) hihiih .. sen blev de stugan och bröllopsfest =)  godmat, gott dricka, god tårta o.s.v. =) men de slutade ju med att jag, robbin och fanny drog och hämtade upp alex sen  till orbaden en sväng , käkade tuffing gjorde vi åh, =) sen tillbaks till festen, där jag , fanny å alex satte oss i stugan och shotade lite =) hahahah XD sen drack vi lite vin och bara snackade hur mycket som helst. jag älskar dom verkligen =) mysigt att vara med fanny som förut igen =)
Sen blev de hemfärd till sist, och då helt plötsligt blev jag super duper full .. när jag hoppat in i bilen så upptäcker jag att jag tappat bort mina skor och min jacka ! :S inte alls nå vidare roligt. sen blev de iaf lite efterfest i vallsta , men jag somnade ju till i soffan. men gick iaf hem runt kl 03.30 och då sov fille hos mig =) vaknade upp utav att jag var så jävla törstig vid typ 11, så vi gick ner drack lite och gick ut och tog en cigg, sen sägen igen, och då vaknade ja runt 14 utav att fanny ringde =)
vi vandrade till henne , satt där och snackade lite , vi vallsta brudar liksom =)
Sen ringde pappa, och dom hade haft de jätte mysigt, =) dom fick i present en barnledig natt på hotell med frukost på sängen o.s.v. =)
Sen kom jag på att jag glömt min laddare i galven så frida kom till vallsta med en laddare åt mig , jätte snällt av henne tycker jag =)
Sen umgicks jag med fille & frida hela kvällen så sov dom med mig sen =) mysigt ..
vaknade i morse och drog till orbaden , sen blev de mys med elin en sväng , och efter de sov jag typ 2 timmar eller något sånt .. sen gick jag upp på vallsta, träffade karro en sväng och vi gick tillbaaks hit satte oss med en kortlek och drack coola ;) köpte 4 l cola vi å cigg ;) hahaha ! sen kom fille =) och vi satt å snackade , drack lite cola och tog några cigg =) mysigt..
Så nu blir de nog sängen , för jag ska upp tidigt imorn !

Cigg+Cola+Kortlek+Vallsta brudar = BÄST hahahahahahaha XD
vilket jävla liv vi har alltså ! typ de ända vi gör , men de är ju mysigt att umgås också . men vi ska nog skaffa lite mer fantasi tror jag nog fan ! ;)

haha ;)

Gonattt. puss på allt ..

Saknar <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0