badning med hästarna

blev det idag ! =)
ja, som sagt jag och Elmstar badade för första gången idag =) och det gick bättre än väntat =) han gick i bara efter några minuter =) så duktig tycker jag :) så tillslut red jag upp på land och tog av honom sadeln och red ner igen =) mycket mysigare att rida utan sadel tycker jag =)och han var ju så snäll .. men sen efter ett tag när vi badat en stund :p så tror jag att han tyckte att jag också skulle bada, han ville nog att jag skulle svalka av mig lite, så jag gjorde en framåt volt och fick en rejäl kallsup ;p hahaha ,, haha .. näe men allt gick super bra, och han verkade tycka det var mysigt =) hon stod och blåste i vattnet och slog med frambenen och öronen framåt hela tiden, =) skit mysigt .. han är verkligen underbar, han är så lugn och förstår fort vad man menar att han ska göra och gosar gör han hela tiden , eller ja så ofta han får .. han skulle kunna leva på att gosa han ;) min lilla pojk :) låter lite konstigt när jag säger lilla pojk, för han är ju rätt stor :) men han är som en liten bebis ;) bara busar å busar :)

Jag & Käraste Elmstar <3

 

Mitt knä :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0