...

Svar till Tessan; Ja de är jätte mysigt =) Mamman till henne är golden retriver, pappan är, rottis, schäfer & collie =)
Det har gått rätt bra med katterna, dom är lite rädda för henne, men dom kmr ju in och är jätte nyfikna, men har inte vågat komma ända fram till henne än =) Men det kommer nog snart de med, eftersom när vi tog hem dennis hund blev dom skiträdd och stack, men nu är dom iaf inne,  fast inte så nära henne =) Men hon är ju så liten också, och hon jagar dom ju inte , inte än iaf ;p för hon är ju bara 9 veckor =)
___________________________________________________________________________________________

Jaa, Det är verkligen som att ha barn när man skaffar hundvalp, inatt skrek hon så jag fick ta upp henne, men slutade iallafall inte, så runt 01.00 gick jag ut med henne sen la jag mig på soffan , så attt jimmy kunde sova. så låg hon här ute med mig , då gick de bättre... fast hon läre ju lära sig hon med, att man måste sova inne där ... men men ,, nu har vi iaf varit ute en stund , och det tyckte hon var jääätte kul, för när jag tar på mig jackan då blir hon helt knäpp ;p tror att hon gillar att vara ute =) igår var hon så hård i magen , och de var inge vidare, för hon bara pep men kunde inte bajsa, inte äns vid 01.00 när jag var ut , men sen hade hon bajsat inne på golvet, först en jätte hård plutt, sen massor med löst. men jag tyckte de var bra att hon fick ur sig de iaf =)
Nu ligger hon här brevid mig och gnager på en pinne =)

Ha de så bra så länge ...
Pusss / Saraa & Tindra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0