Söndaaah ..

Avisst, idag är det söndag och jag är grymt trött :/
Jimmy och Jocke var här och kollade på film, och drog väl ifrån mig vid 02.30 och då tänkte jag lägga mig men fasnade framför datorn lite :p sen så ringde frida och jag pratade väl med hennne mer än en timme , så vid 05.00 imorse somnade jag =) sen så var det en mygga som väckte mig , dom är så j*vla irriterande, myggor är fan mer irriterande än flugor . , men det där irriterande surrande ljudet , fyfan .

Ajaa, idag blire väl fotboll eller något liknande , för de blev ju inte som det var tänkt :p haha . men det får bli flr gånger :p

Sol äre ute idag åh, fast ingen varm sol :/ åså blåser de kallt ute .. trökväder, men det är bara för att det är vallsta. för vallsta-arbrå suger riktigt aså. usch .

Ajaa , hare bra allihop :)

Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0