Tisdag !

aa , nu äre tisdag imorn är de julafton ! jag har verkligen ingen julkänsla alls , helt sjukt . kan inte förstå hur fan de kan vara så här . året har gått för fort. visst de är snö , men jag har fan ingen julkänsla . helt sjukt .


igår var jag iaf i bollnäs med typ Fanny, Fille, Alex, Dennis, Jimmy, Miugel, Lina, Alexandra, Kim, Emil, Fredrik och några till ! drack lite lugnt , sen så kom filles mamma och hämtade oss vid 01.00 . men min mobil dog så jag hade inge batteri , fyfan ! de värsta jag vet är att vara utan telefon. ajaa. när jag kom hem så snackade jag lite med mamma, var ut och rökte sen så gick jag upp kolla lite på bdb, sen så hoppade jag i säng .

nu så här på morgon är jag skit trött, har världens huvudvärk och ska i väg och jobba. känns inte alls nå lockande , haha :p men men jag får ju beltalt iaf .

och vet ni , jag kanske ska köpa en hund (chihuahua valp) hihih ,, den är så liten och söt. näe men troligen så kanske jag tar en av valparna när dom är leveransklara i februari :p en svart tik, som är lite vit på magen , skit söt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0