lördag

trött som fan , usch. kom hem 15.30 och då somnade jag nästan direkt när jag la mig i sängen och kikade på en film :)
åkte till gävle med 22.01 tåget igår sen stannade jag kvar där tills idag , ganska bra jävla skönt att komma härifrån kan ja lova :p haha men när jag vaknade så regnade de ute och de var inte så mys , men vafan , jg börjar ju bli ganska van vid regn nu , eftersom att det i stort sett bara varit "sommar" 2 veckor på hela sommarlovet . usch ! säkerligen kommer sommarn nu när vi börjar skolan är ju bara 9 dagar kvar :'( . usch jag längtar inte :s

ajaa, nu skajag försöka sätta lite fart , måste få igång mig själv lite, är ju så slöö. !
troligenåker jag till arbrå och myser med frida en sväng !

hejsvejs .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0