Torsdag 21/5-2oo9

Ja, ida ghar jag faktiskt inte gjort så mkt , vaknade vid 10.00 klev upp gick ner till alla hundarna , var ut med dom , mat hade dom redan fått av mamma innan hon åkte .. .
Sen somnade jag en sstund i soffan , sen kikade jag lite på tv, sen kom mamma hem vid 13.00 då gick vi ner till ljusnan och satt där ett tag. medans hundarna sprang lösa och jagade varandra =)
Sen gick vi hem , satt hemma och snackade lite , sen så åkte jag till iste och var ute hos hästarna ett tag innan jag sedan gick in... när jag kom in så somnade jag 30 min i soffan , sen gick jag och tindra ut en sväng , sen köpte vi pizza, men jag åt bara 2 bitar sen mådde jag skit illa :/ så jag gick ut och rökte , när jag kom in i köket igen så låg halva min pizza på golvet, med en galen tindra över :/ hon hade ätit nästan hela min pizza, gissa om jag blev glad? näe verkligen inte, skit sur blev jag, och är fortfarande less. jag som ville ha den där senare . . .
Ajaa, igår blev de iaf tranan med brudarna , rätt roligt, jag och frida gick runt och drack "dildo" hela kvällen, gott vare =)
Ajaa, nu ska jag gå och ge min älskade bebis lite mat, avmaskningmedel och nå energitillskott som jag fick hos veterinären i tisdags...

Harebra !

saknad <3 :'/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0