Helgen !

Fredag ; Åkte till Micke & Sara runt ca 17.30 och då satte vi fart på grillen och hade de lite mysigt sådär, började grilla vårat kött, sen kom Jimmy&Elin och grillade med oss också =) När allt kött var klart, så började vi äta, och jävlar vad gott de var med grillat ;p hihih ... Drack också några cider, som vi varit och köpt på dagen, jätte mysigt, kändes precis som gamla tider, =) dels för att vi (jag och sara) körde ölspelet ett tag , och vi körde på riktigt, sen så kom elin och var med också =) Sen drack vi cider med smak av skogsbär =) och det är ju mina & Saras cider, jämt samma samma samma ;p hiih. .. Sen så fick ju vi Saror grymt dumma ideér också ;p och det är ju inte så ovanligt ?! ellerhur Sara ? ;)
Aja, kvällen fortsatte , vi spelade kubb och hade de trevligt =)
Det slutade med att vi var, Jimmy, jag, Sara, Micke, Jimmy, Elin & Linus =)
en grymt mysig och trevlig kväll tycker jag =)

Aja, tack för den !

Nu ska jag ner till mamma och sova där =)

Hare bra allihop .. pussss.

Kommentarer
Postat av: Tessan

jasså, du ska inte me på cruising ikväll du då?

2009-05-23 @ 16:43:55
URL: http://tessan79.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0