Stockholm

jaa idag åker vi hem ifrån stockholm , det känns verkligen inte lockande , uscha ! vill inte hem till hälsingland, vill inte sitta på bussen i 4 timmar ..
idag vaknade vi rätt så sent, gick ner på centrum runt 12.00 och handlade lite presenter till Maximillian eftersom han fyller 1 på lördag, (: hihihi . så gullig unge (:
nu sitter vi här , ska väl äta lite om en stund , sen packa ihop grejerna och gå till tunnelbanan , :/ sen bär de av hem till hälsingland, ..
jag har iaf haft en underbar helg , med massor av skratt och snack om gamla minnen :p så mysigt, spelat massor av kort, och bevisat att tjejer är bäst :p hahah ,  de var ju jag och sara emot micke och jimmy :p hihihihi (:
sen har de varit massor med bus med maximillian också :) så söt .
aja, nu ska jag sätta mig i soffan och ta de lite lugnt :)

ha de bra pusss.

Kommentarer
Postat av: sara westelius

Jag hade verkligen en jävligt rolig & trevlig helg, måste göras om! =)

2009-03-02 @ 07:58:31
URL: http://sarawestelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0