Måndagkväll .

jag vill utomlands nu nu nu nu...
vill inte vänta ända tills i augusti :/ men troligen åker jag och jimmy något tag nu framöver också , sen åker jag, pappsen, annica och systrarna moa och linn i augusti :p till Bulgarien-Albena =)

Wiee.

aja, jag och jimmy har precis ätít , det blev fläskfilé, brunsås och pressadpotatis , gott sörni=)
frida är också här nu, hon sover med mig inatt :p eller aa med mig och jimmy =)fast hon sover på soffan =)
ajaa, nu ska jag gå och pussa på älsklingen som står och diskar , så duktig =)

Kommentarer
Postat av: Jimmys syster....=) Helene

åhh håller med dig, man längtar verkligen efter varmare väder nu! Vart har du och jimmy tänkt åka då?

he he, inte visste jag att jag hade en sån duktig lillebror som diskar=) applåderar;)

Kram på er!

2009-03-31 @ 09:54:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0