Lördag :)

Jaa, idag är de lördag, och vi börjadé med att kliva upp äta lite sen åkte vi till jimmys lägenhet, göran och jimmy bar ut alla grejer som jag och mamma hade packat ihop, sen medans jimmy och göran fortsatte så började jag och mamma med städningen , åh gud så smutsigt :p haha , så där blir de inte i iste kan jag loooova !!!
men det gick rätt så fort eftersom lägenheten är så liten (tuur) ;p haha .. putsade förnstren åså, så nu är de tomt i lägenheten , nycklarna ska lämnas in på måndag .. när vi hade varit duktig så drog vi till hamregrillen och åt mat , gott !
hihi ..
ajaa, sen åkte vi upp till iste och plockade in lite grejer där , sen hem och nu sitter vi här !

Kommentarer
Postat av: Tessan

kan tänka mig att de va skitigt där, men som sagt..tur att lägenheten va liten!:P Å tur har han som har dig å din familj som hjälper honom å flytta å städa när hans egen inte kan göra de...iaf inte hans syster..hehe

2009-03-22 @ 16:42:35
URL: http://tessan79.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0