hahhaha ;)

Svar till Emmelie och Frida :)
jaa , jag såg de nu , men inte tidigare ;p hahah


Har kommit hem nu , vi har också provat att tagit ut katterna , de gick super bra, vi har byggt en ramp ifrån balkongen och ner , och de går jätte bra , vi hade dörren öppen , då sprang dom ut en stund , kom in, hoppade upp i soffan och ville gosa, sen sprang dom ut igen o.s.v. :) så gulligt :) nu kan vi börja ha dom ute på dagarna när vi inte är hemma , om det är fint väder :) vi har också byggt en kojja ute till dom , på balkongen , men en fleecefilt i :) mysigt :) hihih ...

Älsklingen klarade uppskrivningen idag också :) grattis till honom :) så duktigt älskling <3

aja , nu ska jag lägga mig ner en halv timme sen ska jag laga lite mat :)

ha de bra så länge :)


Kommentarer
Postat av: Em

De är ju inte alltid lätt=)

Jag bor hos pappa i Nordsjö. Så närmaste granne med dig typ, nej men vi bor nära varandra iaf=)

2009-03-31 @ 17:45:08
URL: http://semlanemm.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0