Grattis gumman <3

var och tände några ljus på min älskade hästs grav imorse, hon skulle ju fyllt 14 år idag. det känns otroligt konstigt att hon är borta, hon borde inte vara borta, hon var ju så pigg och kry :/ hon som älskade att få komma ut springa, gosa, plumsa snö, bada, hoppa , ja allt som går att göra . men , jag kunde inte göra något annat, hon fick stelkramp och de går liksom inte att göra något åt, förutom att ge dom en spruta och låta dom somna in . och d et fick hon, ..

aja, jobbar iaf nu. vet inte riktigt , slutar väl runt 16 idag .. då ska jag hem och vila lite, är så fucking trött :s kanske kika på någon film och bara ta de lugnt tills älsklingen kmr ,...
till helgen blir de nog också lugnt , ska väl troligen umgås lite med frida på fredag =)

aja ha de bra . pusss

Kommentarer
Postat av: F.Ceder

hoppas jag på :)

2009-03-20 @ 16:15:34
URL: http://fridaceder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0