:)

Ajaa, älskligen fyllde ju år i lördags , så vi festade på kvällen , en mycket lyckad kväll tycker jag :)
åkte dit runt 18.00 runt 21.00 var vi fulla :o men men , blev för mycket tequila på en gång tror jag , flaskan var ju tom inom 1 timme .. sen blev de ju dricka sprit , men vi hade ingen dricka, så man blandade ut med cider eller drack rent liksom , klantigt att inte köpa dricka , men sån är både jag och jimmy :p hahah !
jag och elin drog iväg och busade lite , några härliga vurpor , var ju så halt ute :p haha , sen så har jag ju en bög till pojkvän lika så elins pojkvän, för nu var de ju så att dom sa att jag och elin fick inte pussa dom vi fick bara pussa varandra så satt jimmy och rickard och pussade varandra. helt sjukt , :O hahahaha ..
aja , åkte iaf hem runt 23.30 för då mådde inte pojken min nå bra , så mami hämtade oss, och när vi skulle gå ut till bilen gjorde jag världens vurpa, för min sko fastnade i djupsnön så jag åkte på huvudet ner i snön, sen kom jimmy efter och efter jimmy så var de emil som dök. :p haaahaha !
aja, när vi vaknade på söndagsmorgonen mådde vi inte speciellt bra, uscha ! senare emot kvällen så kom elin och rickard och vi gick på pizzan och käkade. sen tog vi skotern och åkte lite , jimmy och rickard på skotern och jag och elin efter på madrass ;p haha ,...
idag vet jag inte riktgit vad som händer , mår inte speciellt bra nu , så vi får se vad som händer senare ,...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0