.

När jag kom hem ifrån jobbet igår så drog jag och min lilla sötpropp till iste och kikade lite, elin följde också med, sen åkte vi hem, jag och elin tog en pizza sen när vi kom hem satt vi och snackade lite minnen ifrån arbråskolan, sen åkte elin hem , jag och jimmy la oss framför datan och kikade på några filmer , som vanligt ;p haha . han gick och jobbade för ett tag sen och här sitter jag själv . alldeles själv. ska väl strax till bollnäs och hämta hårfärg åt syrran, för jag är så smart, jag gick och köpte hårfärg till henne igår , men glömde dom på butiken där jag själv jobbar. hm , så idag när jag är ledig får jag åka ner till äckelbollnäs ändå .

Ajaa. nu ska jag gå ut och röka, ringa till min älskling och sen ska jag gå in och göra mig i ordning .

hare bra/ pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0