.

Sitter här nu , jimmy har precis gått i väg och jobbat, nu ska jag bara vakna till lite , ta en dusch försöka få i mig något att äta kanske ? men de blir svårt, har ju liksom mkt svårt att äta på morgonen .
sen ska jag iväg och jobba.
Snart är det helg och då fylller älskligen 18 år , sen fyller ju fanny 17 år också , och lilla söta Maximillian fyller 1 år :) han blir stor pojk nu :) hihih ..

var ju iaf och kikade på en häst igår , grymt söt tjej :) blir nog att provrida henne lite i helgen eller nästa :) sen blir de väl någon mer gång också, sen kanske jag tar henne i sommar .. sånt som märks, jag har ju en annan också :)

nu ska jag dra i väg och duscha ! harebra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0