.

Nu sitter jag här , har precis vaknat och jimmy åkte nyss, super trött är jag , förstår inte varför egentlligen .
idag ska jag först på sjukhuset, vet heller inte varför, sen blir de åka till jobbet och jobba lite :) sen ska jag i väg och kolla på en häst, :D hihiih mysigt =)
sen ikväll blir de till att titta lite på säng åså, för jag och jimmy flyttar ju inom 3 veckor , var dit igår och kikade lite , och det behövs lite grejer ... men men ..

jag saknar redan stockholm,sara,micke och maximilian, jag kom hem i söndagskväll och det är tisdag i dag och jag längtar redan tillbaks, det är ju så jävla tråkigt här .. uscha !

Kommentarer
Postat av: Sara

Saknar dig med! Det var verkligen roligt att umgås med dig igen. Även fast det var så längesen sist så kändes det så lätt att umgås. =)

2009-03-03 @ 08:46:24
URL: http://sarawestelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0