Sommarlov =)

Ja nu är de faktiskt sommarlov, men inget jävla sommarväder heller !!!!! usch vad jag hatar när de är sånt här väder :/

Torsdag ; Gjorde inte så mkt, var och träffade Sara, Micke & Maximilian en sväng innan det bar av till Bobygden för att hämta Moa =) Väl framme visade Moa sin kanin , en jätte söt liten unge =) hihi, sen fikade vi lite bullar och saft innan v i tog bilen emot Vallsta, alltså till mamma och lämnade lite kläder till syrran =) Sen åkte vi till Bollnäs för att tanka =) sen hem, Moa somnade till en liten sväng i bilen men vaknade igen, sen somnade hon runt en 23.00-23.30 =) jag somnade runt 01.00 jag,. Tindra har varit dårlig i natt så har inte sovit så mycket , har fått sprungit in och ut med henne...
Fredag; Inte gjort så mycket , var och hämtade systrarna i kyrkan efter avslutningen sen for vi till Bogården och träffade grannarna en sväng ;) haha .. sen drog vi och handlade sen hem, så kom Ingela , Sofie, Micke, Sara & Maxi och fikade med oss, Moa & Maxi åt även lite fiskpinnar och mos =) Sen var vi ut och kollade på hästarna, och efter det så åkte dom hem och Jag och Jimmy fick hjälp av Moa att städa =) Så nu har vi torkat alla golv, damsugit, diskat, dammtrorkat, bädat o.s.v. =) Moa är en riktig hejare på det här =) Sen grillade vi med Micke, Sara & Maxi =) Sen var vi ute och lekte , och smörjde hästarna =)
Nu sitter jag här, Jimmy åkte nyss till huddik och skulle köpa däck till bilen, och Moa sitter och kikar på Ronja Rövardotter, så jag ska gå och krypa ner med henne nu , käka lite chips & dipp och dricka lite coola =)

Imorn ska vi åka och rida =)

Ha det så bra så länge =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0