ingen rubrik

Sitter här, tråkigt som fan , och jag är rastlös. var nyss ute med min lilla favorit.  kan inte förstå varför alla är helt jävla cp ! ingen förstår ju för fan vad man säger ... usch på folk ! jag vill bara flytta härifrån , och lämna allt här bakom mig , det finns ju för fan inge jävla nomalt folk här !!!!
Nu är de snart midsommar också , och jag har ingen jävla aning om vad som händer, är så less. vill nog fan inte göra något heller . sitta hemma framför tvn kanske, går ju för fan inte att umgås med folk häromkring heller !!! alla bara snackar en massa jävla skit hela tiden !!!! fan !
___________________________________________________________________

♥   Jag saknar dig :/ <3   ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0