...

Svar till Tessan: Nja är inte lika ofta där längre, jag har två st där uppe nu, jo det går att rida på dom, men dom måste verkas och skos om , sen en utav dom är ju bara 6 år s¨han är lite hoppig och tossig =) men den andra (nordsvensken) är hur jävla lugn och snäll som helst, aldrig nå dumheter....
kram
_______________________________________________________________________________

ligger här i sängen nu, tänkte försöka sova, men tindra ligger och äter/biter på mitt öra så det är lite svårt =) men hon är för jävla go ändå =) börjar bli en riktig kaxpelle nu iaf , smiter och vägrar att lyssna , springer åt ett annat håll och låtsas att hon inte hör... så nu måste man vara med, men som tur är har mamma staket runt gården, och ska jag ut och gå har jag ju koppel på henne, hon börjar  faktiskt bli rätt duktig att gå i koppel , börjar väl vänja sig, oh kul tycker hon att det är, så fort jag tar fram de så springer hon och viftar på svansen och sätter sig framför mig =) det tycker jag är roligt ...
pratade också med hovslagaren idag, och han ska komma och värka hovarna och slå på några skor, så att jag kan sätta igång riktigt =)

Kommentarer
Postat av: Tessan

oki, får komma förbi å kika på dom:) är jättesugen på å ta hem jonas häst ja å, tycker de e så kul me hästar igen:)

2009-06-02 @ 20:49:22
URL: http://tessan79.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0