Underbart-...

Jaa frida visst är de ? :O ;) hahaha !

Gårdagen var jääte mysig, satte igång grillen sen blev de grillning =)
10 bitar kött till mig, frida, fanny å fille ;p hahaha ! sen massor av potatissallad, frida (fannys syster) hade också gjort potatissallad med soltorkade tomater i , super gott =) Sen blev de lite spel. Alibaba &geni spelade vi ;) sen när de började bli mörkt o kallt så gick vi in och spelade lite Wii ! Jag & fille emot Fanny å Frida =)
Senare blev de blött ansikte med mjöl ;p ahhaha ! sen massor av tok och skratt, sen när vi började bli trött så drog vi hem till fanny å kikade på en verklighets baserad film .. några vittnen som berättade om det. .. handlade iaf om Ufon !
gickhem runt 03.10 någon gång .. somnade rätt fint !
vaknade av att frida ringde och väckte mig och jag åkte på banken och betalade lite tröjorna jag ,karro & fille beställde. :)
Senare blev de hem hit , jag och fille la oss och sov , och när vi precis hade somnade ringde fanny för då kom hon hit .. sen när hon hade gått skulle vi göra ett till försök, då kom hundarna , sen när dom väl hade gett sig ringde frida ;) hahaahha ! blev inte mkt sömn inatt heller ! ;)hahaha

Nu blir de iaf lite mys .. hihihi <3333

UNDERBART DE HÄR JUE !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0