Torsdags natt.

Ja , klockan är ju rätt så mkt, iaf för mig som brukar somna så tidigt. men men , har i stort sett inte gjort något idag, var till jimmys syster och grattade hennes dotter för hon fyle 7 år idag, sen åkte älsklingen och jobbade och jag gick och la mig en stund , somnade rätt så fort och sov i 3 timmar , sen satt jag vid datorn och sen gick jag ner och pratade med frida i telefon en sväng, det känns skönt att prata med min sötaste frida, för henne kan jag prata med om i stort sett allt . jag saknar tiden och alla dagar med dig gumman , vi måste hitta på något, men jag kmr ju hem på söndag kväll så till veckan får vi hitta på något roligt och det är "jimmy förbud då" hahah ;p
ajaa, imorn åker iaf jag och älsklingen till lofsdalen , mys som fan ska de bli :p hiihih .
i april när både jag och jimmy troligen fått körkort åker vi också dit , men då ycker jag att min söta frida ska med:p ihihih .

Ajaa, nu ska jag iaf gå och lägga mig lite :p försöka sova, men jag längtar så mkt tills imorn när jag får komma till mitt älskade fjällen där de är mkt snö, så jag har super super super svårt att somna :p haha , får lägga mig och pussa lite på jimmy så kanske jag somnar om ett tag :)

harebra. puss

Kommentarer
Postat av: F.Ceder

Kom tillbaka till MIG!

2009-02-04 @ 09:26:36
URL: http://fridaceder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0