Torsdag (:

Jaa, jullovet har varit rätt så bra, bara tagit de lugnt och åkt skoter, umgåtts med väänner (:
sköönt .. men idag började de igen , och jag är på jobbet nu , just  nu är de lugnt . därför jag sitter här vid datan !
Ikväll blir de nog till att träffa fridis en sväng , var ju ett tag sen nu  , "/ sen imorn blir de först doktorn , sen skolan och efter det jobbet en sväng , sen hem och fixat hästarna, sen ska jag åka till pappa och sova där , för jag jobbar på lördag, och då kan jag sova lite längre om jag är hos pappa ! 
Har köpt ett par jeans idag också :p myys , ett par vita :p hihiih ..
känns som jag har köpt grymt mycket kläder nu på jullovet också :O hahah ., ;P

ajaa, dså mkt mer har jag inte att berätta just nu , :p jooo .. jag har hälsat på valparna idag också , åh gud så söta dom är :p

Hihi ,, ajaa, harebra allihop ! pusss


// Saraa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0