torsdaag !

jaa idag är de torsdag, fan vad veckan gått fort :P ihihih ..

jag har också bestämt mig , och jag antar att jag kommer få ångra de sen, men jag kan inte göra så mkt mer . kan nite kan inte kan inte , "/

Ajaa, sitter iaf upp hos jimmy nu, skulle ha jobbat men min handledare var sjuk så de blir inge jobb för mig idag .. så nu sitter jag och väntar på at tjimmy ska sluta om typ 2-3 timmar , funderar på att sova en stund , :p sen åker v med 16.15 bussen hem till hans syster så han kan skjussa oss till iste och hämta lite grejer , sen åker vi tillbaks till bolllnäs, då ska jag och lina städa jimmys lägenhet :p ihihihih (: '
sen så åker jag och jimmy hem till vallsta och sover där inatt. och imorn blire de bara psykologen , sen äventyrsbadet  :p hiihih . myys .

jag känner mig helt vilsen , vet intevart jag ska ta vägen , vill bara fly , fly bort från allt . saknar min älskade häst så att det gör ont . så ont i hjärtat. pallar inte med .. vill inte se må mer hästar de här räcker . vill inte att mitt liv ska bli värre , men det känns som om allt bara rasar sönder, för varje dag som går , saknar jag min älskade älskade älskade häst mer .
aja, ska iaf och prata av mig lite imorn, kan behövs just nu .


aja nu ska jag iaf lägga mig och sova en timme . hare bra.
puss / saraa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0