Söndag !

ja nu är de söndag igen, och jag börjar bli riktigt sjuk , jätte tjock i halsen o.s.v.

helgen har iaf varit lugn, mys helg . skönt med en sån också .
fredag ; var jag och badade i söderhamn "äventyrsbadet" om man änns kan kalla det så :p haha .
var iaf där med jimmy ♥ , elin, rickard, emil och lina .
sen när vi kom tillbaks till bollnäs så drog vi på max, och sen åkte alla hem, ´jag och jimmy drog till vallsta.
sen så ringde ann och ville ha barnvakt så jag och jimmy tog tåget till bollnäs och var barnvakt (:
lördag ; klev upp , åkte ner till skolan , för jimmy jobbade på torsberg då , men jag gick till butiken fränt och var där , sen tog jag också hål i ögonbrynet igen :p ihih , sen så drog jag och jimmy till vallsta och kollade ite på film, sen så åkte vi till bollnäs igen och träffade emil, lina och jocke, vi satt och hade de lite små mysigt medans vi drack lite . sen tog jag och jimmy nattbussen hem .
söndag ; har vi bara tagit de lugnt , kollat på film åså hela dagen  .. nu sitter vi här, eller a jimmy sitter och ritar lite ochjag skriver blogg (:

tack för en underbar helg , Jimmy,  Elin, Rickard, Emil och Lina  (:


Jimmy , jag älskar dig . ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0