Måndag !

Ja nu är de måndag igen , och jag ska rida idag , mys :)
aja, jimmy åkte iaf precis till skolan , och jag sitter här och trökar . funderar på att gå ut och röka nu , sen upp och städa lite . innan jag ska iväg till bollnäs och rida.
helgen har varit lugn , inte precis som jag hade planerat den heller.
blev barnvakt i lördags kväll iaf, och gud vilka härliga ungar :) dom är så goa .
så de blev rätt sent innan jag kom hem i lördags natt, ko väl hem runt 03.00-04.00 någonstans däremellan  ! så igår låg jag mest och sov hela dagen ! så jälva trött.

på fredag åker kanske jag och jimmy till lofsdalen , tror ni att jag längtar efter all snö som är i fjällen eller ?! mmh , fyfan , visst n är de ju rätt mkt snö här också , men inte alls något gmfört med fjällen ;) hihihihi .


Harebra. puss / saraa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0