Gomorron !

ja , gomorron allhop !
själv vaknade jag av att jag har världens huvudvärk, jätte tjock i halsen o.s.v. så jag blir hemma irån jobbet idag , får se om jag går imorn , ska försöka dricka så mycket tee som möjligt och hoppas på att de släpper lite .
igår kväll gjordevi inte så mkt , jimmy satt och ritade på mig och jag låg vid datan typ , skrev blogg, kolla bdb, kolla lunar och facebook !

vad som händer idag kan jag inte riktigt svara på , väcka jimmy kanske ? fast någon timme till får han sova, eftersom att han är ledig idag :) sen ska jag nog ut och hålla på lite med hästarna åså ..

Amanda , jag saknar dig också !


Puss/ saraa

Kommentarer
Postat av: amanda

:( buhuu. kommer aldrig bli som förut!

2009-01-20 @ 12:19:43
URL: http://astockhaus.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0