.

ajaa, sitter i bollnäs nu iaf . ville festa ,, men de blir lite mys dricka och ta de lugnt bara .. 
just nu är de jag , lina , jimmy , emil och jocke ! 
får se vad som händer senare , ska iaf åka hem med nattbussen , har hästarna imorn . .. 

Idag har jag typ bara tagit de lungt , vaknade vid 10 och åkte ner på stan, sen gick jag till ann och sen piercade jag ögonbrynet :p hiihi ,, äntligen har jag fått tillbaks mitt älskade hål i ögonbrynet, jag har saknad de sen den dagen jag och sara stog framför spegeln och tog ut det för att vi skulle ha kurlor till stavarna vi satte i leppen när vi tog hål där (Sommarn 2006) hihi .. 

ajaa, nu ska jag iaf dra , fortsätta dricka lite . 

pusss /sara

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0