.

sitter fortfaarande och´väntar på ann, fick nyss massage av jimmy , så sköönt så :p hahh , fyfan vad knutar jag har i ryggen :s

vad händer imorn då ?
ska iaf med jimmy till skolan eftersom att det är sånt här "öppethus" i skolan imorn , så de blir till att kliva upp tidigt . :s men men . ...
senare på kvällen blir de kanske mys med jimmy, emil och lina ? veem vet ! ? hiih . kanske blir lite basta och sola ? hihihi... ajaa,, sånt som märks imorn antar jag .
orkar inte planera speciellt mkt , ingenting blir som man planerat iaf , ;o hahahah :p

ajaa, nu ska jag gå och röka , och prova ringa ann igen och sé om hon är på väg hem eller inte , vafan de stängde ju faktiskt för 1 timme och 46 minuter sen :p hahaha .
Ajaa, harebra allihop !

Puss/ saraa

Jimmy , jag älskar dig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0