1 januari 2oo9 (:

Jaa, nu äre äntligen nytt år  :p för år 2oo8 söööög !! usch jag hoppas verkligen att detta år blir så mkt bättre (: men än så har de inte hänt något som är dårligt , men då har de ju bara varit nytt år i ca 21 timmar också . :p ahah . (:

Ajaa, igår så blåste vi iaf upp 38 st heliumballonger , men alla var typ slut innan 00.00 de fanns kanske 4-5 st kvar då bara :p ahaha , aja , rätt så trevlig kväll vare väll, jag surade ur lite , men det är inget jag kan berätta varför , ingen som har med det att göra heller för den delen ..

idag har jag inte gjort så mkt, frida och jimmy sov ju här , .
kollade påå en film Mirrors med frida och jimmy , sen så var vi och åt pizza och sen var frida kvar ett tag sen åkte hon hem, och jag och jimmy kollade på lite fler filmer , tsm med mina söta vovvar Ville och Peggy sen så kom min söta katt Tussen också :p sen så kom mamma hem för en stund sen, så vi gick ner och snackade lite med henne innan jimmy gick till bussen , sen så har jag typ bara suttit här , funderar på att sova snart, eftersom att jag bara sovit 3 timmar inatt :s
så ska jag åka skoter imorn om det är fint väder, och då villl jag vara pigg, så att jag orkar köra :p hihihhi :)

Grymt förkyld är jag också , hostar och snorar som en jävla dåre. :/ inge kul alls , men det verkar som de börjar gå över, får hoppas på de iaf :p

Ajaa, hare så bra allihop , för nu ska jag gå ut och säga gonatt till mina kära hästar och ringa frida, sen ska jag gå och lägga mig :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0