Tisdag :)

Ja , idag är de tisdag , var och jobbade, rätt så lugnt .
när jag kom hem bytte jag kläder och fixade sadeln sen fick jag skjuss till arbrå för jag skulle prova sätta på sadel på en hingst som aldrig haft en sadel eller något på ryggen . det gick jätte bra, han var så duktig så jag provade att hoppa upp på honom och han var jätte duktig , klev några steg åt sidan , men sen så lugnade han sig och bara lunkade på :) trodde verkligen inte att en hingst på 6 år skulle vara så snäll (:
blir väl att jag börjar rida honom nu och utbildar honom lite .. vi får se.
ajaa, sen har jag inte gjort så mycket lastat av skotrar åså, sen har ajag bara legat, tror att jag börjar bli sjuk :s
men men nu ska jag nog gå upp och lägga mig ..

harebra pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0