Stockholm (:

Kom väl fram till stockholm runt 11.30 , då micke mötte upp oss på centralen och vi tog tunnelbanan till farsta , där sara stod och väntade på oss :)
vi gick hem till dom , sen var vi ute och gick en sväng och fick Maximillian och sova :) sen sprang jag och sara ner på donken och köpte lite mat :) haha , sen var vi ute och gick en sväng till , sen gick micke och jimmy hem till lägenheten och jag och sara gick och köpte mackor, chips, coola, godis, nötter och choklad :p haha tjock ? jaa :p
sen när vi kom hem satt vi och snackade ett tag, sen gick jag och sara ut och gick en sväng , snackade lite gammla minnen åså :) haha .
när vi kom hem kröp jag runt på golvet och lekte tagen med Maximillian , så jävla sööt unge :) hihi . .
sen matade micke ormarna :o hahaaha :) jag ska sova i rummet med ormarna , skit läskigt :o :s uscha !
sen senare emot kvällssidan så satte vi oss och tog fram allt gott vi köpt , och spelade lite vändtia , eller aa vi spelar fortfarande, fast just nu väntar vi på att sara ska få maxi och sova igen , för han vaknade nyss . .
vi tävlar , jag och sara emot micke och jimmy :p hahahaha (:

aa en mysig kväll som  sagt, imorn blir de väl stan en sväng , sen tänkte vi gå ut på djurgårn en sväng åså , och bara kika lite :) sen blir de väl nå mys på kvällen antar jag :)

ha de så bra

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0