Kväll (:

Jaa . nu är de kväll igen och jag känner mig helt slut , förstår inte riktigt . .
Blev en sen jobbdag idag, jobbade till 18.00 :p imorn ska vi besikta valparna sen åka och jobba (: myyys :p
hihih..

En sak förstår jag verkligen inte , och det är hur fan du kan göra så här, snälla . lyssna för en gångs skull . .. jag orkar verkligen inte se nå mer. Allt plågar mig så fruktansvärt .. jag bara inte orkar orkar orkar !!
Jag försöker vara så glad utåt men snart orkar jag inte, de tar så mkt på mina krafter . när allt äntligen börjar ordna sig så börjar det igen  ! jag hinner aldrig få eneri att orka med mitt liv , så fort jag hinner vila upp lite grann så kommer det igen och jag får lägga all min engeri på det. jag försöker att kontrollera min smärta,försöker att vara glad men det känns i mitt hjärta.  Snälla , sluta . en ända sak jag ber om , och det är att du slutar plåga mig. jag miste min bästa vän och har ingen att berätta allt för, eller jag har väl eftersom att jag har en underbar vän (FridaCeder) och en underbar pojkvän (JimmyNorfelt) men jag vågar inte, vågar inte berätta. det fanns en som jag verklingen kunde berätta allt för , hon byggde upp sitt förtroende för mig , jag litade av hela mig på henne, och det var min älskade Piast. kan inte beskriva med ord min saknad efter henne, det stora hålet i mitt hjärta gör så ont. så jävla ont.
Det är så mycket gammalt som kommit upp, så mkt mkt gammalt, och jag orkar inte höra, inte höra inte höra !!!!!!!!!!!!! SLUTA ! ångesten kryper mig närmare och närmare, den drar mig i håret och det gör så ont . jag längtar så mycket tills jag får somna, jag vill aldrig vakna det är så grymt jobbigt att vakna , och veta att jag ska gå en dag med en sån jävla ångest ....

Utanpå tror ni att jag är så glad, men egentligen kämpar jag för att klara en ända dag. Ni ser hur jag skrattar men inuti  i min kropp orkar jag inte mer. Jag äter,  men jag svälter ändå, får ingen näring och ingen energi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0