.

Kom precis hem, har varit och köpt lite cola å godis till bussen imorn ,eftersom vi sitter i nästan 4 timmar :S usch så jobbigt, så är de inge stopp heller :/ så jag har laddat upp med lite ny musik på telefon och lite sånt där :) och liiite cola och godis förstås . Nu ska jag bara packa klart de sista, sen ska jag gå ner och röka  och efter de blir de till att sova :) så att jag orkar upp och är rätt så pigg imorgon . men sen så kmr jag nog inte skriva så mkt nu under helgen , eftersom att jag inte har min data med mig ner till stockholm .. orkar inte släpa med den dit . men jag klarar mig nog utan den en helg :) får se om jag hinner skriva något i morgon innan jag drar, annars så skriver jag kanske någon gång under helgen , annars blir de på söndag kväll när jag kmr hem :)

ha de så bra allihop här hemma !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0