14 februari 2oo9

ja idag är de alla hjärtansdag :) hihi ..
Gårdagen var helt toppen, tack för de tjejer :)
började iaf med att jag fick skjuss hem till frida, så tog vi bussen ner till fille , och gjorde oss i ordning åså , sen så blev de att vi mysdrack lite och åt smörgåstårta och kakor :p haha , sen så flummade vi runt lite knäppte massor med kort åså , sen kom forskan, peter, danne och rickard, så då började vi med stockholms boogie och pyramider :p ahahah ;) så jävla roligt , sen tog jag nattbussen hem med jimmy , var vaken ett bra tag , snackade med mamma åså :)

näe men verkligen en toppen kväll igår , de måste vi göra om, ellerhur  fille och frida ?

ajaa, idag ska jag iaf troligen åka ner till fille och frida och mysa på lite , sen ikväll blir de att mysa med älsklingen. :) och imorn blir de troligen skotercross om jag orkar ...

pusspåer



Stockholmsboogie ;)

Kommentarer
Postat av: F.Ceder

Klart att vi måste! :)

2009-02-14 @ 16:46:14
URL: http://fridaceder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0