Trött , jaaa !

Usch så trött jag är , :/ hade iallafall de grymt mysigt igår , först tittade vi lite på tv åså ,sen kom ju Rickad och Elin :)
Vi snackade lite med dom åså, sen började jag och Elin med maten och gud så vi skrattade , för Elin är nämligen grymt klantig och kastade ut allt över diskbänken o.s.v. ;) hahah :p sen åt vi och gid så mätt jag blev, men tjockisarna Rickad och Jimmy åt ju för fan hur mycket som helst , typ 2,5 mjuka bröd var, sen hårda :p hhahah .. fyfan , jag orkade typ ett mjuktbröd :p haha , men men det är väl jag som är liten antar jag :p
sen satt vi och snackade med dom , elin och jag kikade lite på bilder ifrån sport in kvällen , sen kikade vi lite på lite roliga ridklipp på datorn , usch vad fula vissa är när dom rider :p haahah ! speciellt när folk håller på att ramla av :p hihiih :)
sen åkte dom hem, jag och jimmy låg och kollade på nå sjuka program på tvn , helt sjukt. och kikade lite på blocket o.s.v.
sen gicck vi och la oss, ..
jimmy åkte 06.30 i morse eftersom han skulle på driver och övningsköra inför uppkörningen den 17/4 :p
så jag fick åka buss själv idag, och den var seeeen, typ 7 minuter, :/ jag hatar verkligen när bussen är sen .. ajja, de blir nog fint väder idag iaf , ser rätt så bra ut , kmr nog bli sool:p men i lördags på dan, fyfan vilket toppen väder de var då :p vi hade fan 24 + ute på balkongen , sen var ju vi lite klantig att vi skulle ut och gå , så vi gick över isen , men de var ju dubbelis :p så vi blev ju inte lite blöt vi e. :p hahahahah !

ajaa, nu ska jag snart gå upp till bussen och åka å jobba. hörs..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0