Torsdag !

Ja , veckan har gått grymt fort, konstigt tycker jag... imorn är de fredag och då blirde utgång, sen inflyttningsfest på lördag .. hm.. jaja , de får bli som de blir tycker jag .... orkar inte tänka just idag, har så grymt ont i huvet...
 var iaf ner till mami en sväng ,sen gick jag och handlade sen fick mamma skjussa mig hm till iste igen,..
när jag kom hem började jag åt att slöäppa ut katterna , de är ju så fint väder ute idag, och de tror jag ´missarna tycket också;) sen tog jag ur tvätten och hängde den på tork och stoppade i en ny maskin, nu funderar jag på att sova en sväng och sen göra i ordning mat inför imorn , slipper vi laga någon mat imorn , då är de bara att värma ...
ikväll blir de iaf , pasta & bacon sås .. sen kanske de blir blåbär/hallon paj med vaniljsås till :) mysigt :) sen har vi ju några filmer tills ikväll också :)
ajaa, nu ska jag dra n sväng , hörs ikväll ....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0